Споделени снимки

ДНЕС ЩЕ ИЗВИКАМ НА ВИСОК ГЛАС КЪМ РЕКЛАМНИ СТРАТЕЗИ НА ХИПЕРМАРКЕТИ И ХИПЕРВЕРИГИ

ДНЕС ЩЕ ИЗВИКАМ НА ВИСОК ГЛАС КЪМ РЕКЛАМНИ СТРАТЕЗИ НА ВСИЧКИ ОНЕЗИ ХИПЕРМАРКЕТИ, ХИПЕРВЕРИГИ, ВКОПЧИЛИ СЕ ЕДИН В ДРУГ В ЖЕСТОКА БОРБА ЗА КЛИЕНТИ ПРЕДИ, ПО ВРЕМЕ НА И СЛЕД ПРАЗНИЦИТЕ:
Не ни прекъсвайте, за да насочим вниманието си към вас. Просто няма да ви допуснем и ще ви пренебрегнем.Във входа на жилището ни вече имаме пластмасова кутия, в която старателно събираме всички рекламни брошури и ги носим директно в контейнера за разделно събиране на отпадъци.
За тези, които следят внимателно телевизионни сериали или гелдат хубав филм. По света процедурата- прекъсване на внимание трае около 40-50 секунди. У нас рекламните съобщения ни заливат по няколко минути-еднократно облъчване. Полезен съвет: използвайте това време за някои рутинни или съпътстващи операции като-правене на кафе, ходене до тоалетна, провеждане на телефонен разговор, включване или изключване на пералнята или каквото още се сетите. Но нали знаете, че времето ви е ограничено? И парите ви са ограничении? И не може да раздавате вниманието си безразборно на който и да е рекламодател, дръзнал да нахлуе в зоната на вашето внимание ?

Едва ли някой си отива в къщи и изгаря от нетърпение да отвори пълната си с рекламни брошури пощенска кутия.
1. Човешките същества разполагат с ограничено количество внимание.
2. Човешките същества разполагат с ограничено количество пари.
Също така не може да си купите всичко. Трябва да избирате. Но поради ограниченото си внимание, ще може да избирате измежду нещата, които попадат в полезрението ви.
ПОЗВОЛЕТЕ ДА ПОПАДАТ В ПОЛЕЗРЕНИЕТО ВИ САМО НЕЩАТА, ДО КОИТО ВИЕ ИСКАТЕ ДА СЕ ДОКОСНЕТЕ, САМО НЕЩАТА КОИТО ВИ ПРИВЛИЧАТ.
10 от 27 снимки
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате.
Можете да се регистрирате ТУК.