ДНЕС ЩЕ ИЗВИКАМ НА ВИСОК ГЛАС КЪМ РЕКЛАМНИ СТРАТЕЗИ НА ХИПЕРМАРКЕТИ И ХИПЕРВЕРИГИ

ДНЕС ЩЕ ИЗВИКАМ НА ВИСОК ГЛАС КЪМ РЕКЛАМНИ СТРАТЕЗИ НА ВСИЧКИ ОНЕЗИ ХИПЕРМАРКЕТИ, ХИПЕРВЕРИГИ, ВКОПЧИЛИ СЕ ЕДИН В ДРУГ В ЖЕСТОКА БОРБА ЗА КЛИЕНТИ ПРЕДИ, ПО ВРЕМЕ НА И СЛЕД ПРАЗНИЦИТЕ:
Не ни прекъсвайте, за да насочим вниманието си към вас. Просто няма да ви допуснем и ще ви пренебрегнем.Във входа на жилището ни вече имаме пластмасова кутия, в която старателно събираме всички рекламни брошури и ги носим директно в контейнера за разделно събиране на отпадъци.
За тези, които следят внимателно телевизионни сериали или гелдат хубав филм. По света процедурата- прекъсване на внимание трае около 40-50 секунди. У нас рекламните съобщения ни заливат по няколко минути-еднократно облъчване. Полезен съвет: използвайте това време за някои рутинни или съпътстващи операции като-правене на кафе, ходене до тоалетна, провеждане на телефонен разговор, включване или изключване на пералнята или каквото още се сетите. Но нали знаете, че времето ви е ограничено? И парите ви са ограничении? И не може да раздавате вниманието си безразборно на който и да е рекламодател, дръзнал да нахлуе в зоната на вашето внимание ?

Едва ли някой си отива в къщи и изгаря от нетърпение да отвори пълната си с рекламни брошури пощенска кутия.
1. Човешките същества разполагат с ограничено количество внимание.
2. Човешките същества разполагат с ограничено количество пари.
Също така не може да си купите всичко. Трябва да избирате. Но поради ограниченото си внимание, ще може да избирате измежду нещата, които попадат в полезрението ви.
ПОЗВОЛЕТЕ ДА ПОПАДАТ В ПОЛЕЗРЕНИЕТО ВИ САМО НЕЩАТА, ДО КОИТО ВИЕ ИСКАТЕ ДА СЕ ДОКОСНЕТЕ, САМО НЕЩАТА КОИТО ВИ ПРИВЛИЧАТ.
Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате.
Можете да се регистрирате ТУК.